piątek, 15 kwietnia 2011

Barry M Lemon Ice Cream 307

Od paru dni jestem posiadaczką lakieru Barry M Lemon Ice Cream. I tak jak nie lubię pastelowych kolorów na moich paznokciach (tak jakoś mdło u mnie wyglądają), ten przypadł mi do gustu.
Aplikacja jak najbardziej mi odpowiada. Pędzelek jest bardzo plastyczny i świetnie się nim rozprowadza lakier. Jednakże trzeba nałożyć dwie warstwy, aby lakier ładnie sie prezentował. Kolor jest świetny. Piekna pastelowa żółć.
Sam kolor wychodzi odrobinę ciemniejszy niż w butelce. Co do trwałości - wcześniej miałam tylko jeden lakier z Barry M -  Mushroom i jak najbardziej bylam zadowolona z jego trwałości. Nie odpryskiwał i trzymał się przynajmniej 5 dni. Myślę, że z tym będzie podobnie.
Muszę przyznać, że dość długo zastanawiałam się nad jego kupnem, ale napewno nie żałuję. Kolor w sam raz na lato! Zastanawiam się nad zakupem jeszcze paru pastel z Barry M... I myślę, że nie będę żałować ;o)


Ps. Mój pierwszy post ;o)
Dziekuję za odwiedziny na moim blogu. Będę wdzięczna za każdy komentarz, radę i wskazówki. Pozdrawiam ;o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz